kuzusunun_annesi kafami yumrukladigim gunleri biliyorum ☹️ İlk aylar hic tutmamisti, hatta sevdim bu hamilelik olayini diyodum. Ama sonradan her gun tutmaya basladi. Ben surekli nane yagiyla ovuyodum basimi. Uyusturuyodu bi sure. Acile de gidenler oluyor ama serumla parol veriyolarmis daha etkili oluyomus. Bir de ensenize buz falan tutmayi deneyin, o da bir muddet rahatlatiyor.