hatice__1 Hanımlarr merhabalarr 10+2 haftalığım bugün randevum vardı doktorum ultrasonda muayene ederken bebeğin büyük olduğunu ve bir hafta önden gittiğini söyledi daha önce böyle bişeyle karşılaşan oldu mu
asell13 hatice__1 benim oğlum hep 2 hafta öndeydi iri doğdu biraz normal kabul ediliyoe canım anne baba iriyse olabilir
bebegimhayalim hatice__1 1 hafta önden yada geriden gelmesi normal diyorlar canım bende bazen gidiyorum haftasiyla uyumlu bazen oluyor önden gidiyor diğer gitmem de normal uyumlu diyor vs yani bide tüm olcumleriyle önden gidiyorsa sıkıntı hiç yok demektir merak etme bende 31+5 haftayim
Gozdecaner hatice__1 en başından beri hep 2-3 hafta kadar önden gidiyor bebeğim şeker çıkmadı bende önden gidince suphelenmislerdi sona doğru hafta yakalar ilerden gitmez dediler 36 haftalık ama 38 uyumlu şuanda iri bir bebek sadece 🥴🥴
hatice__1 asell13 eşimle ben normal minyon tipliyiz hani bebek ne kadar iri olur bilemiyorum acaba cinsiyeti erkek olabilir mi de önden gidiyor diye düşünmeye başladım 😊
Elfckmn asell13 kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba bende bunu merak ediyorum bebek okden gidince daha erken doğuyor mu
asell13 hatice__1 erkek bebekler biraz daha iri oluyor galiba oğlum 3750 doğdu şimdi kızıma hamileyim o kadar dikkat etmeme rağmen zor haftadını yakalıyoruz🤷♀️😅😅
Dy_55 hatice__1 evet benim bebeğimin gelişimi önde. Bebebin bir hafta geriden yada ilerde olması normal kabul edilir. Gelişimin önden gitmesi benjm açımdan güzel ne güzel boyu kilosu var diom 🤷