prensesannesi_2227 OyaOzdmr tatlı seyler yıyınce bıde arada karnını dürt alttan oynar uyuyodur buyudukce yerı daralıyır halıyle bn bıle 2.gebelıgm 14deyım hareketlerını hsrttgmden berı oynamayımca korkyorm bı durtyorm bakyorm kımıldyo tm dıyorm 😁🙈 rabbm sağlıkla dunyaya getrmetı nasıp etsn hepmıze
OyaOzdmr Önceki haftalara göre azaldı gibi cumartesi panikledim akşam giittim hastaneye küçük ama doktorum rahat edeyim diye nst ye bağladı bi sorun yok dedi ama 23.24haftalardaki gibi değil hareketleri bu durumu yaşayan warmı normal mi?
Meryyyyyyy Bende 24 haftadayım iki gün hareketliyse 3 gün hareketsiz gibi ilerliyor her yerde bu haftalarda düzensiz olduğunu okuyorum doktorum da normal dedi bence küçükte olsa hareket hissediyorsanız her gün takılmayın
OyaOzdmr prensesannesi_2227 aminnn walla ne zormuş annelik büyüdüklerinde seslerini yükseltseler dünya başımıza yıkılır ama şimdi tekme atsın diye kendimizi yırtıyoruz bugün doktora gidicem inşallah bir sorun yoktur🙏🏻🌸