Kızlar biz doğumdan sonra önümüzdeki 5 yıl kadar çocuk düşünmüyoruz. 2.’ye biraz ara vericez yani. Sizce en iyi korunma yöntemi nedir ? Eşim prezervatif istemiyor. Spiral düşünüyoruz ama geçen hastanede spirale rağmen hamile kalıp ağlayan bi kadına denk geldim korktum. Tecrübeli ve bilgiler yazabilir misiniz ? 🙏🏼🫶🏼❤️