taze-anneady Şu an 11. haftaya girdik pek yememe engel olacak mide bulantım olmamıştı ama yaklaşık bir haftadır iştahım hiç yok birkaç kilo vermişim normal mi bu sizce ?
kahvesever__ taze-anneady normal ilk hamilelikte bende öyleydim hiç bir şey yiyemiyordum 10 kilo vermiştim
Dilan_55 taze-anneady ilk 4 ayda toplam 5 kilo verdim su bile içemiyordum zaman geçtikçe toparlaniyorsun merak etme çok yemek yerine az ama sağlıklı şeyler yesen bile yeter 30 haftadan sonra da doymak bilmiyor insan 😀
taze-anneady kahvesever__ normalde pek bir şey olmadığı için üçüncü ay dolmak üzere olunca kilo almam gereken zamanlar değil mi diye düşünmüştüm. Kaçıncı aydan sonra kilo alımı başlıyor
kahvesever__ taze-anneady siz kilo almasanızda olur bebek alsın yeterli demişti doktor bana son aylarda çok almıştım toplam 8 kiloyla doguma gittim ilk hamileliğim de
taze-anneady kahvesever__ teşekkür ederim Bu perşembe kontrolümüz var Kilosunu ona göre söyler o zaman
boraninannesi_ Mide bulantınız var mı? Ben 6. Haftadayım 2-3 gundur cok midem bulanıyor birkac haftaya geçer diye avutuyorum kendimi :( en sevdiğim sey sütlü kahve ama günlwerdir icmiyorum buz gibi sogudum :(
taze-anneady boraninannesi_ benim başlarda bulantım olmadı sadece sabah hafif oluyordu Öyle yemekten pek kesilmedim ben ama 1 haftaya yakındır bir şey yemek istemiyorum akşamları hiçbir şey yiyemiyorum . Normalde bulantı olması normal sevdiğiniz şeyleri dahi yemiyorsunuz . Benim 2.5 ay boyunca hiç olmadığı için bu şekilde merak ettim
Duygu_30 Dilan_55 ay çok güzel umarım o günler gellir çünkü insan sevdiği şeyleri yaptıkca varmış onu anladım hiçbi şeyden keyif alamıyorum bu bulantı heer şeydenn tiiksinme yüzünden 😞
taze-anneady Dilan_55 😂 teşekkür ederim . Su demişken bir de ben normalde pek su tüketen birisi değilim bazen sadece bir bardak kış aylarında onu içmediğim bile oluyor bazen. Gebelik su tüketimi önemli diyorlar çocuk kesesindeki su için sizde nasıldı?
Dilan_55 taze-anneady bende normalde çok su tüketmem yaz kış içmem yani ama ben bi sorun yaşamadım su azlığı falan olmadı bende zaten hafta ilerledikçe az da olsa otomatik olarak bünye istiyor ozmanlar içmeye başlamıştım