Ben de 16+2 de hissetmeye başladım günde 1 defa hissediyordum son 4 gündür hissetmemiştim bugün daha net bi şekilde hissettim şuan 17+5 im sanırım daha güçsüz oldukları için böyle arada hissediyoruz 22 haftadan sonra düzene girer ve daha net hissedilir diye okumuştum