Şöyle söyleyeyim benim eşimde de vardı ve aşırı umutsuzdum ters akışta vardı, doktor bize açık açık şöyle dedi “ spermler %50 tamamen bozulabilir %50 tamamen düzelebilir ” dedi, ayrıca gebelikte istiyorsanız spermler düzelse bile 1 yıl sonra gebelik olur dedi, neyse herşeyi göze aldık ve ameliyat oldu eşim, 2,5 hafta cinsel ilişki yasaktı ve 2,5 haftanın sonunda birlikte olduk, birlikte olduktan 2,5 hafta sonra da oğluma gebe olduğumu öğrendim tam 2,5 haftalıktı ilk birliktelikte hamile kalmışım bile 🥰 ben ve eşim şok olmuştuk asla beklemiyorduk ümitsizdik, şimdi oğlum 3 ay sonra 2 yaşına girecek 🥹 herşeyi akışına bırakın çok önemli bi problemi yoksa zaten ameliyat olmasına gerek yok ama ters akış vs varsa ameliyat olması gerekiyor… Belki sana bu yazı umut olur diye yazdım herşey gönlünce olsun 🥰🥰🥰