Kızlar merhaba 2 bebeğime hamileyim ilk doğum vajinal doğum bu sezeryan olacak yarın çok çok korkuyorum tecrübesi olanlar biraz bilgi verir misiniz? Beni hep sezeryandan korkutuyorlar destek olacaklarına köstek oldular çok mu zor sezeryan bide ben normal doğumda 2 gün sancı çektim oylelikle yaptım bunda da mecbur sezeryan oluyorum ama çok stresliyim