Asena0307 bebek daha fazla kilo alırsa doğuramazsın dedi doktor 40. Haftalıklken 2 santim açıklıkla suni sancıyla Doğuma alındım ama bebek başını baskılayamafı ilk 7 saat o yüzden sadece açılmam 4 santime ulaştı. Çünkü bebek Doğuma hazır değildi. Sonra ebeler uğraştılar başını yerleştirdiler. Açılmam bi anda 3 saatte 10 santim oldu. Doğuma alındım 10 dakka da doğurdum sancıdan bişey hissetmiyorsun acı felan doktorun dediklerini uyguladım 4 tane kesi dikişim vardı 1 tane de iç dikişim vardı. Önemli olan Doğum anında sancıdan bağırıp çağırmak son kalan enerjinin harcamak yerine var gücünle ıkınmak. Doğum anı kolaydı sancılar zordu