Beni yanlış anlamayın ama ben bu tarz yazılardan vs ciddi nefret ediyorum. Çok kıro geliyor. Birde böyle yazıları sürekli wp durumu falan yapıyor insanlar sabahtan akşama kadar birilerine laf sokma birilerine gönderme falan. Çok amaçsız ve manasız şeyler. Bunlar hep boşluktan.