Nureymn Kızlar 23 haftalık olduk.Bebeğimin hareketini genel olarak gece hissediyorum 20 dk anca sürüyor bazen . Gündüz çok nadir çok acıkırsam anca hareket ediyor . Sizde de durum böyle mi ? Randevuma daha var soramıyorum . Normal mi böyle hareket etmesi ??
Gozdecaner Nureymn gun içinde bebekler biz aktif olduğumuz için uyuyor oluyorlar aslında 36 haftaligim hala gün içinde yemekten sonra aktif hissediyorum gece ne zaman yatağa girsem uykumu kaçıran tekmelerle baş başa kaliyorum
MorKelebek54 Nureymn gece genelde hareketli olmalarinin sebebi gunduz biz hareketli odligumuzdan kaynakli. Yani soyle gunduz hareket ettigimizde benegin suyu sallaniyo bu sefer bu suyun sallantisi benegin hoşuna gidiyo uyuyolar. Gece de is mis yalmadigimizdan genelde yattgimizdan o su durukuyo bu sefer benek uyaniuo hareket ediyo
Evremoz Nureymn gündüz biz hareket edince onun için hoppala ve pışpış etkisi oluyor. Amniyon sıvısı çalkalandıkca o da uyuyor. Yaptığımız zaman bu etki bitiyor o zaman da uyaniyor ve e hadi hoppala yap neden durduk dercesine vuruyor. Doktorum da akşamları daha aktif olurlar demişti.