Merhaba 20 haftalığız bugün detaylı ultrason çektirdim doktor kalbinde delik olduğunu söyledi ama sıkıntı olacak bir yerinde değil ve boyutu küçük büyük ihtimal doğduğunda kapanır dedi. Tabi ki doğum sonrası muayeneye götüreceğim ama böyle olup kendiliğinden kapanan sorun yaşamayan oldu mu? Veya bu süreçten geçen ☺️