36+2 den selamlar kızlar bugün doktora gittim kan idrar ekg ve nst verdim nst normal çıktı yarın sabah tekrar gideceğim Allah’ın izniyle sabahtan anestezi doktoruyla görüşüp gün alacağım doktordan yarın gün verilecek sabah gel dedi kilosu 2900 gayet iyi dedi bir sıkıntı yok 2. Sezeryan olan anneler sizin günleri nezaman ve nekadar süre sonrasına verdi acaba ? Yani kaç gün sonra sezeryan olurum ?