Ozlmminiko Günaydın hanımlar, Bebek yağı mı almak mantıklı yoksa losyunu mu ? Çok kararsız kaldım. İkisini de alsam kullanım sıklığım nasıl olmalı ? Sonuşta ikisi de nemlendirme için :/ Bu konu da hiç bir bilgim yok.. Bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim :)
Elaylama Ozlmminiko ben yağ aldım. losyon kullanmayı düşünmüyorum. geçmişten gelen bir yağ kullanma mantığı var kafamda. losyon kullanıp çocuğunda döküntü olan çok duydum. bir de yanlış içerikli yani kötü katkılı yağlara da dikkat etmek lazım tabii.
Muhammedamine Ozlmminiko ikisinide aldım yağı yıkama suyuna damlatmayı düşünüyorum az biraz .. losyonu banyo sonrası kendi elime yayıp masaj yapmak için kullanırım diye düşünüyorum
Smiley87 Ozlmminiko ben bebek yağı almıştım ama onu çok kullanmadım hep Zeytinyağı kullandım, hemen emiyor ve hiç kokmuyor 🤗
S1903 Losyon aldım Doğumdan önce fakat yetersiz geliyor. yenidogan bebekler çok fazla soyuluyor o yüzden daha yoğun olan mustela yağ aldım. İkisini de kullanıyorum şuan.
Ozlmminiko S1903 bende mustelanin yagini ve losyonunu aldm bugun. Kullanim asamaniz nasil peki once yag sonra losyon mu yoksa bir gun uag bir gun losyon olarak mi kullaniyorsunuz
Ozlmminiko Smiley87 zeytin yağını poposuna da sürmenin faydalı olduğunu söylüyorlar pişik yapmıyormuş denediniz mi ?
S1903 Ozlmminiko yağını her banyo sonrası kullanıyorum masaj yaparak. Losyonu alt değişimi yaptıgım sırada derisinde soyulma gördükçe sürüyorum vücudu nemli kalsın demişti doktoru.
S1903 Ozlmminiko bir de mustelanın pişik kremini de tavsiye ederim bepantol ve bünchen almıştım omları denedim ama en güzel yoğun ve etkili olan mustela oldu gerçekten. Aklınızda bulunsun 👍
Ozlmminiko S1903 teşekkür ediyorum. Bende mustelanın aldım. Krem losyon yağ şampuanını. Bende dediğiniz şekilde bebek doğduğu zaman uygularım. :)