Esrasnyz23 24+6 günlük hamileyim oğlum olacak inşallah hayırlısıyla normal doğum yaparım isim konusunda çok kararsız kaldık bizde 1 yaşındaki yeğenime seçtirdik 3 kere aynı ismi seçti yaman çıktı ama eşim yaman ismini sevmiyor aras istiyor bizde aras yamana karar verdik ilk başlarda aslan karan düşünüyorduk aileler pek sıcak bakmadı bizde bu yüzden bu isme karar verdik siz ne düşünüyorsunuz aras yaman ikisi birlikte nasıl olur çok kararsızım siz ne düşünüyorsunuz aklınızda güzel farklı anlamlı isimler var mı
kalbiminpariltisi Esrasnyz23 ikisi birlikte hiç uyumlu olmamış yani söylenirken belli oluyor zaten siz nasıl ikisini yan yana yakıştırdınız ilginç
umrumdadegil Esrasnyz23 ben hiç uyduramadım ikisini karan ismi daha güzel bence ailelerin ne dediğine takılmayın bence çocuk sizin sonuçta bizimkine de herkes bi kulp buluyor ama banane ben sevdim abuk subuk bir isim değil önemli olan benim beğenmem
_handan91_ Esrasnyz23 Yaman dansa Aras veya karan ismi daha hos. Bizde erkek bebek bekliyoruz sanirim Kerem koyucaz. Kerem, Emir, Kayra , Yusuf, Musa bu isimlerde cok hos. Ailelerinize bakmayin sizin icinize sinen bir isim koyun bence😊
Esrasnyz23 Önerebileceğiniz daha farklı isimler var mı ilk karan istedim sonra yaman çıktı eşimde yamanı sevmiyor aras istiyor bende arası sevmiyorum çok kararsızım eşim kime sorsa yaman demiş ne yapacağım bu isim konusunda sizden yardım almak istiyorum
kalbiminpariltisi Esrasnyz23 yaman ismi bana çok itici geliyor açıkçası öncelikle. Kaan ismi çok güzel zamansız bir isim. Kaan, Mert, Alp, Emir, Ediz, Yağız aklıma gelenler beğendiklerimden
Esrasnyz23 _handan91_ sanırım aileleri düşünmeyi bırakıp eşimle karar verip karan koyabiliriz çünkü ilk karar verdiğimiz isim karan
livasmomm Esrasnyz23 oğlum olsaydı aslan giray koyacaktim…. kizim geliyor 18 gun kaldı adi pera olacak ❤️
Esrasnyz23 livasmomm ismi çok güzel pera çok hoşuma gitti inşallah doğumun kalbine göre istediğin gibi olur
fundatlas Esrasnyz23 her yer Aras ismi dolu. Ben Atlas koyacağım oğluma inşallah 🙏🏻 Atlas koymasaydım Deniz istiyordum unisex isim diye eşim istemedi. İlk düşündüğümüz ise Göktürk’tü sonra nedense bianda soğuduk.