Kızlar bu nesfitler sağlıklı mı ? Ara öğün olarak sütle tüketmekte faydamı olur zarar mı ya da sizin kullandığınız bu tarz ürün varmı ? Nesguık küçüklüğümden bu yana çol severek yediğim birşeydi ama kabızlık yapmaya başlamıştı ve bırakmıştım şuanda hamilelikte zaten aynı sorunu yaşıyorum o yüzden onu eledim listeden😂 yulaf lifalif bunlarda ben tatlandırmak istemiyorum açıkcası hazır sütü dök ye ve faydalı olsun öğün atlatsın tarzı arıyorum ? Şu sıra sık acıkmaya başladım acil çözüm bulmam lazım fikri olan varmı🌸