Kızlar bebeğim şuan 9+6 haftalık,12.haftadan sonra diş tedavisi yapılabiliyormuş diye biliyorum,dolgu ve çekim yapılıyor da kanal tedavisi de yapılıyor mu tek seferde biten bir şey değil diye merak ettim, kontrole gidince doktora soracağım ama bilgisi olan var mı?