100 güne yaklaştık ve aşırı sitres sıkıntıya bağladım kendimi sürekli araştırıyorum,şekerim çıktı ve sezeryan olucam herhalde benı neler bekliyo?tek başıma bakmak istiyorum annem çalısıyo hep gelemz kardeşim hamile agırlaşır gelemez cok sık eee eşim üç beş gün izinli olur sonra gider,üst katımda kaynanam var asla gelmesini ve bana bakmasını istemiyorum,daha önce bır kaç ameliyat geçirdim acı nedır bılıyorum cok aglayıp sızlarmıyım acaba,bian önce dogurup eve gelip iyileşmeyi düşünüyorum,herkes sezeryan olursan yanında biri lazım diyo annem gelir gider eşim yokken eşim varken kimseyi istemem,hep cocugumla evde tek başınanın hayalını kuruyorum,baş edebilirmiyim sizce?bana sezeryan olup hastanede ve evde yaşadıklarınızı paylaşırmısınız yanımda evde olması gerekenler nasıl hemen toplarım süt için ne lazım??hepsını söyleyin bana 🙏🏻🙏🏻