Nurmert açıkçası şu an biraz kafam karıştı ve strese girdim. Bir dahaki muayenemde druma daha detaylı sorarım artık. Zaten ilk gebeliğim ve çok fazla bilgim de yok açıkçası. Druma çok güvendiğim için farklı bir durum da düşünmedim, o ne derse onu yapıyorum. Zaten genelde sorunlu gebeliklere bakan bir dr, genelde gebe kalamayanlar, zor gebe kalanlar gidiyor kendisine. Ben de instagramda görüp gitmiştim ve 15 sene sonra doğal yolla gebe kaldım. Öncesinde bir sürü dra görünmüştüm tedaviler falan ama olmamıştı. Ben elimden geleni yapıyorum, gerekirse fazlasını da yaparım sonrası Allaha emanet.