esra_demiribis0309 Eğer Canan Karatay ın söylediği gibi şekersiz ve organik bir yaşamınız varsa ,ben ekmek ve şekeri yıllardır tüketmiyorum , organik besleniyorum,paketli gıda tüketmiyorum 3 4 yıldır böyle, diyorsanız şeker yükleme testi yaptırmayın zararlı olur ki böyle beslenen birinde şeker çıkmaz zaten. Fakat ben de herkes gibi besleniyorum tatlımı yiyorum ,hamur işini ara sıra da olsa yiyorum ekmek de tüketiyorum, sağlıklı besleniyorum ama arada paketli gıda da tüketiyorum diyorsanız yaptirmalısıniz. Belki de her gün şekeriniz. 180leri 200 leri görecek ve bunu anlamadan haftalar aylar gecirip bebeğinize farkında olmadan zarar vereceksiniz ,ya da 1 kere o yüksek değeri görüp ondan sonra hep dikkat ederek bebeğinizi koruyacaksınız. Bir şeker yükleme testinde kan şekeriniz maximum 200 ler ve civarinı görüyor zaten ki gebelik şekeri olan biri olarak şunu söyleyeyim 1 kase kahvaltılık mısır gevreği yediğim için 190 lara kadar şekerim rahatlıkla çıkmıştı mesela. Yani verilen sıvı öyle abartılacak bisi değil. 1 paket cikolata yemekle ya da 2 3 dilim ekmek yemekle de aynı değeri görebilirsiniz. Bunu öğrenmenin tek yolu test yaptırmak.