makbule16 canım hamileliğin başlarında benim de yüksek çıkmıştı. Kadın doğumcum dahiliyeye yönlendirdi, ilaca başlayacağız ama elini çabuk tut bebeğin gelişim döneminde dedi. Ben de devlette bulamayacağım için hiç beklemeden bir dahiliyeye gittim 2 gün sonra. Dahiliye doktoru sağolsun dedi ki körü körüne tek bir testle ilaç vermeyeyim testi tekrarlayalım. Tekrarladık ve sonucum 1,5 çıktı. Yani çok iyi. İlaç başlamadım, her ay kan verip baktırmam gerekiyor. Ama yüksek olması da seni korkutmasın, ilaç çok normal zararsız bir hormon ilacı. Benim arkadaşım hamileliğinin başından itibaren kullandı. Kullanman gerekiyorsa kullan canım. Ama bence doktora gidince testini bir tekrarlattır.