Seymaemre
Kızlar bağış yapan var mı? Bende düşünüyorum yapmayı adımları nelerdir
Deletedmom831
Seymaemre O ne oluyor canım ?
Toprakannesi
Bende düşünüyorumda yeterli saklama yerimiz yok die almıyolar demişti bi arkdaşım. Yani bu kdar önemli bi konuda neden devlet bir girişimde bulunmaz anlamak güç. Herşeyi bağışlardan beklemek gidip donör olunmasını söylemenin yanında bunlarda yapılabilir
Ozlmminiko
KIızlar bu konuyu bende merak ediyorum. Sağlık bakanlığı kızılaya yönlendiriyor. Kızılay da bizim bu şekilde uygulanan bir projemiz yok diyor. Lösev ve lösanta ile iletişme geçtim onlarda bulunduğunuz ilde ki ünv araştırma hastaneleri ile iletişime geçin diyorlar. Ama malesef !! onlarla da iletişime geçilemiyor.
Ülkemizde bu kadar bu kan da ki kök hücrelere ihtiyaç varken nasıl bu şekilde bir düzen yok anlamıyorum. Bağış yapmak için her yolu deniyoruz ama net cevap veren kimse yok!!