Bizde de kalbinde ufak bitane bi parlaklık var dedi korktuk hani korkmayın tek parlaklık olması tek başına yetmez birden fazla olursa skıntı olur dedi yinede 3 hafta snra yine gel bakm dedi gittim yine aynı çıktı bi risk yok dedi ultrasnda bile gözüküyor kendi doktruma söyledim bşy olmaz geçer o dedi o ara çok arastrdım youtubeda bilinen doktrlarn videoları var onlara da baktm bi skıntı olmuyomuş geçermiş snn ki de doktrun öyle dedyse korkma canım şmdi en ufak kötü bşy de direk yüzüne söylüyolar valla durmuyolar kapanır o allahın izniyle