Gerçekten tam anlamıyla dümdüz😅 geçen hafta perşembe günü 12 gibi hastaneye yatışım yapıldı, hızlıca damar yolu açtılar. Yarım saat içinde kendimi sedyede ameliyata gider halde buldum. Önce belden iğne yaptılar hakikaten hafif bi şey hissetmedim. Sonra ılık ılık bacaklarım uyuştu, ısındı baya. Sondayı öyle taktılar, hissettim ama acı yok yani garip bi duygu. 10 dk içinde oğlumu çıkardılar 😍 sonrası işte biraz sabırsız geçti hadi çabuk bitsin oğluma götürün beni falan dedim. Bi ara aşırı midem bulandı kustum, bu sanırım iyi bi şey anestezi etkisini atıyormuşuz. Neyse en son odama gittim baktım bebeğim orda beni bekliyorlar. Orda biraz titredim elimde olmadan. Soğuktu. Benim için güzeldi ama su an kesik ağrısı zorluyor daha çok çok yeni. Bol su ve kahve içtim bu iyi geldi. Tek sıkıntım gaz çok geç çıktı. Hatta eve geldik kabızlık başladı. Buna ne yapacağım bilemedim