Ayys6-nr Kızlar durumlar nasıl? Zorluyor mu minikalar, cinsiyetiniz belli olduysa isim arayışına girenler burada mııı?🫀🤰🏻
Ayys6-nr Dlar Bizimki de oğlan sağ olsun şimdiye kadar hiç incitmedi beni 🤰🏻🥰İsim olarak Göktürk düşünüyoruz biz 🥰🩵
Drkedanur 20 haftalık olduk. Eh biraz bel ağrıları oluyor diyelim. Kızım olucak nasipse ismi de Ecrin(Allahın verdiği hediye) demek 🥰
Ayys6-nr Drkedanur Oyyy maşallah bizde bu gece itibari ile 20+0 oluyoruz. İsmi çok güzelmiş anlamı daha da güzel 🥰🌸
Dy_55 23+2 günlük oldu hareket edince minik ağrı yanma yapio düz oturamiom ve sürekli hararet basio sıcak nefes almak için kapı önüne çıkıyorum. Cinsiyeti erkek ismi 6. Haftada koymuştuk erkek diye hissetmiştik Kaan Alp 💙 ismi olacak nasipse
Ayys6-nr Dy_55 Maşallah, Geceleri asla uykuya dalamıyorum ben de bu aralar o şekilde ilerliyor ve sürekli uyanıyorum lavobada yatsam daha iyi olacak bu gidişle 😂
Ayys6-nr Asena12 Daha doğmadan her şeylerini en ince ayrıntısına kadar düşünüyoruz olumsuz bir durum olunca deliriyoruz 🩵 Annelik delilik diyorlar ya gerçekten doğru 🥰Rabbim sağlıklı sıhhatli kavuşmayı nasip etsin canım 🩵🥰
Ayys6-nr edasontr anammm ikiz miii 🙈🩵 çok güzel Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin canım Vatanına milletine hayırlı evlat olsunlar🫀
Ayys6-nr Guluzar06 Yukarı çıktıkta kaburgalara baskı yapıyor organların , Rabbim sağlıcakla kavuştursun 🥰Bu ağrılar acılar geçici
Ayys6-nr zeliskya o haftada inanılmaz bi bel ağrısı ve kalça ağrısı yaşadım ben yavaş yavaş rahim yukarı çıkıyor sebebi buymuş ☺️ Bir hafta yaşadım sonra geçmişti