Malatya da sürekli deprem olduğu için köye geldik geçen hafta köpek kovaladı beni biraz koştum ve yüksek bı yere çıkmak için biraz zipladim ertesi gün doktora gittim bişi yok bebek iyi kalp atışı var kanama yok dedi ama ondan beridir sanki karnım agriyo kasiklarima ağrı giriyo başına böyle bişi gelen varmı suan 10 haftalık karın ağrısı normalmi yoksa