Dy_55 ben çok boşanmak istedim çocuk olmadan önce ama herkes engel oldu iyi efendi diye ama asla dışarıdan göründüğü gibi değil dedim herkese inanmadılar artık iş şiddete varınca herkese anlattım inandılar bana artık. Şimdide nasıl boşancaksın geçinemezsin diyor herkes bende kamu personeliyim ama annem babam bile bana engel oluyor boşanma konusunda. Fazlasıyla kıskanç beni artık çok yoruyor bu olay. Bebeğime kendim bakıyorum ücretsiz izindeyim son zamanlar o kadar çok sıkıldımki normal standartlarımdaki eski hayatım bazen çok özlüyorum yani bakımlı olmayı kendime vakit ayırabilmeyi çok özledim. Yemeğe çıkacaktık birlikte yüzüme sadece allık dudağıma gloss sürmüştüm yaptığım tek şey buydu ama tartışma çıktı kavga büyüdü bu sonuca vardı ayrıyetten boynumda parmak izleri kolumda da yumruk morarıklığı var. Çok bunaldım çok yoruldum çıkış noktam hiç yok destekçim yok