Ben 20 ocakta vuruldum kontrolüm 5 şubatta sanırım kontrole kadar test yapmam ya varsa doktorda öğrenirim🤭 Bende parmak ucu kadar akıntı oluyor beyaz. İğnenin 36. saati ve sonrasında sol kasığımda kramp oldu ara ara devam ediyor sağ ve sol kasık birde 2 gece karın ağrım çok oldu ama ben şuanda duphaston ve aspirin de kullanıyorum