XBirmelekannesiii Seymaaktass 2 adet pijama takımı depend emici lohusa kilodu 1 adet terlik göğüs pedi
asel_asl Seymaaktass kendim için sadece pijama takımı iç çamaşırı ve pet koydum. Hasta bezi vs hastanede veriyorlarmış. Terliği giyip gidicem zaten . Fotoğraf çekimi vs yaptırmayacağız o yüzden makyaj malzemesi koymadım. Tarak ve diş fırçası koyacağım o kadar. Göğüs için hiç bir ürün almadım lazım olursa tanıdık eczane var arayıp isterim 💁🏻♀️
3438FG Seymaaktass Hastanedeki ebelerin dediğine göre hazırladım ben 2 adet pijama Depend İç çamaşırı Emzirme sütyeni Terlik Yani bu kadar fazlasına gerek kalmıyor dediler. Eğer lazım olacak birşey olursa eczaneden alırım artık
Mervesrsy 3438FG 2 adet pijama takımı nasıl koydunuz ? Ben bir tane sabahlıklı gecelik takım bir tane yedek bir tane lohusa takımı koydım (fotoğraf çekimi için) sizce yeterli mi bir takım daha pijama takımı koymalı mıyım
3438FG Mervesrsy Hayır bence sizin yeterli. Ben sabahlık koymadım. Sadece 2 adet pijama takımı koydum o kadar
Mervesrsy 3438FG sizin de yeterli gibi şimdi ilk doğum olduğu için ne lazım olur ne kadar olur çok bilmiyorum gecelik de önerdiler muayene için daha rahat olur dedim doğumdan sonra da zaten diğer takımı giyerim diye düşündüm
3438FG Mervesrsy Yaa bana demediler ama gecelikte koyayım bari nolur nolmaz var zaten evimde. Gerek yok dediler diye koymamıştım 🤷🏻♀️ Bende hiç bilmiyorum ilk doğumum olacak nasip olursa
Mervesrsy 3438FG hayırlısıyla kolaylıkla geçsin inşallah ☺️ yani sürekli kontrol edilirse gecelik daha rahat olur diye düşünüyorum genelde öyle demişler ben de bilmiyorum bakalım ne olacak nasıl ilerleyecek 😅🙈
2melkannesii Seymaaktass 2 adet pijama takımı Atlet Depend Çorap Terlik Göğüs pedi Göğüs ucu kremi Ebem iki tane küçük el havlusu getir dedi süt gelmesi için göğsüne sicak suyla ıslatıp koyacağım dedi
Esraabbaa Ben de doğum şekli belli olmayacağı için 2 adet düğmeli pijama takımı 1 elbise gecelik Sabahlık Terlik Depend Emzirme atleti 2 adet alt çamaşır Göğüs pedi Göğüs ucu kremi Tarak-diş fırçası macunu Bunları koydum
2melkannesii Mervesrsy normal havlu duş için istenirse belki ama devlet hastanesinde yapacağım ben odalarda duş imkanı yok özel hastanede yaptığımda almıştım yanıma ama gerek kalmadı onlar kendi havlularıni alıp gelip beni duşa sokmuşlardi
Mervesrsy 2melkannesii yani bizim de büyük ihtimalle özelde tedarik ediliyor diye biliyorum ben sadece küçük havlu koydum sıcak kompres yapılır diye onun dışında büyük havlu alıp yük yapmayacağım sanırım