Şu iki gündür ayaga kalkinca basım dönüyor gozlerim kararıyor halsizim hep yatasım var bulantilar dünden beri gecen haftalara göre biraz daha hafif gibi ama koku hassasiyeti ayni. Var mi ayni belirtileri yasayanlar ? Bir de ben ultrasona göre 10+2 yim adete göre 10+5 acaba hangisine göre gelisimi takip etmek daha dogru ? Kontrole daha 12 gün var günler gecmek bilmiyor sanki