Cumartesi günü oldum ben 38haftamda bende yazılanlardan korku vardı doktorum kendini rahat bırak dedi kendimi saldım bildiğin hiç sıkmadım ve hiç acımadıı normal doğuma müsaitsin çok iyisin dedi o kadar kendini rahat bırak sadece bu kadar şuanda da yanma vs acıma vs hiç olmadı