Arkadaşlar 40+6 oldum bekliyoruz bir belirti yok iki oldu yatış yapılıyor çıkış yapıyorum yarın tekrardan gidicem
Bebek 15 gün önce 3500 gramdi cuma yine yatış yapıldı yine aynı kiloyu söyledi doktor bende 10 gün öncede kilosu aynıydı dedim cihazlar 500 grama kadar yanılma yapabiliyor dedi
İlk gebeligim sizce 4 kg geçtiyse normal doğuma engel değil mi