Salihafurkan ilk çocukta bir sıkıntı olmuyomuş büyük ihtimalle 1. hamilelikten sonra doğumda anne ile çocuğun kanı karıştığı için 2. hamilelik sıkıntı olabiliyomus yani annenin kan hücreleri çocuğun kan hücrelerine yabancı olduğu için onları öldürmeye çalışıyomuş galiba bende 2. hamilelikte nasıl tedavi gördünüz ne zman iğne vuruldunuz diye sormak istedim