Yagmurguzel01 1,5-2 aydır aynı durumdayım. Grip geçti öksürüğü kaldı. Hiçbir şekilde geçiremedim. Doğumuma 3-4 hafta kaldı nasıl olacak bilmiyorum. Her öksürükte idrar kaçırıyorum artık 😅 boğazdan gelen kuru bi öksürük ne denediysem olmadı. Ihlamuru da doktorum her gün içme 2-3 gün ara vererek iç dedi 😅