28+3üm öncesinde çok karnım acıkırdı ikinci trimesterde yani sabah sekizde ayrı onda ayrı öğlen ayrı yerdim şimdi öyle değil şimdi yemek yemek istemiyor canım hiçbirşey istemiyor su dahi içmek istemiyorum zorla yiyorum son üç haftadır falan böyle bu , zorla yiyorum yoksa acıkmıyorum bile ve bebeğim hızla kilo alırken bu sefer az almış :( aklıma takıldı sizde iştahsızlık oldu mu hiç