Mervepera
Ya tamam fikir almak istiyorlar ya da fikir demeyelim de yaşanılan şeyleri merak ediyorlar. Anlıyorum.
Fakat, bu tür soruların altında hep şu var. Ya daha doğum yapmamış. Dıdısının dıdısı, para göz doktoru, manavın karısı demiş ki; normal doğurma vajinan genişler, idrar tutamazsın. Kocan sana bakmaz. 20 gün kendine gelemezsin. Çocuk ve anne için travma…
Bunları okudukça deliriyorum.
Ben normal doğum yaptım. Şu yazdıklarımın hiç birini yaşamadım. Ama maşallah hem doğum yapmamış hemde sezaryen olmuş kişiler ne de güzel anlatıyor bunları.
Aynı şekilde normal doğum yapıp sezaryen kötüleyenlerede sinir oluyorum.
Ama şu da gerçek ki. Sezaryen bir doğum şekli değil ameliyat. Eğer sağlık sorunu yok ise herkes normal doğum yapmalı. Ama bu kişinin kendi tercihi. Şu soruya tek cevabım ilk yorumumdur.