Multivitamin ve magnezyum kullaniyorum bir gun aksatsam bacaklarima kramplar giriyir vitamin olarak da depolarim boş d vitaminine 15.haftada baslayacagiz 12 haftalik olunca kontrol var demir hapi da baslar herhalde ben kullanmayinca istemsiz bacaklarim kollarima kramplar giriyor iyi gelmiyor bana vitmainsiz kalmak oksapar igne kullaniyorum o kemikleri gücsüzlestiriyormus bilmiyorum belki de ondan