Demet_parlak49 elifodabasi35 17+4 haftalığım hala hareketlerini hissetmiyorum ya heyecanla bekliyorum
Momofelisa elifodabasi35 18+4 üm 2,5 kilo aldım bebek 235 gram çıktı iki gün önce. 16. Haftadan beri minik minik hissediyorum hareketleri
Busragokhan0911 elifodabasi35 19 hafta olacağım ikinci gebeliğim. Özellikle yorulduğum zamanlar hareketlerini çok hissediyorum 🥴
1kediannesi elifodabasi35 haftadayım hala hissedemedim, 1 kere pıt pıt atıyor gibi geldi gaz mı bebek mi ayırt edemedim. Doktorum 20. haftadan sonra hissedersin dedi.
beyhan3678 47 ile hamile kaldım şuan 53 kiloyum mide bulantım çok oldu çok 21 oldum yeni hissetmeye başladım canlar
Naciyemutlu Bende bugün 20 haftalık oldum 1 kilo aldım daha hissetmedim 22 de anca hissedersin dedi doktorum ilk gebeliklerde bazen geç hissedilirmiş birde 76 kiloyum göbek çevrem yağlı bebek de daha küçük tepki veriyorsa da göbekten geçmiyo demek ki😅
Melllike amayinedeiyiilerledim bende 5-6kg aldım😁 yanlız olmadıgıma sevindim🤗 19+3 6kg aldım. Bebeğimin hareketlerini hissedebiliyorum. Bebeğimde 309grammış🤗🤗 sağlıkla gelsinler 🥰
Zmrtb Benim ikinci gebelik çocuğu insan ikinci gebelikte erken hissediyor diyorlar ama ben daha hissedemedim 😔