Yerleşme kanaması kaç gün sürer aranızda yaşayan var mı acaba 6 haftalık hamileyim ve kahverengi akıntım başladı doktora sordum kırmızı dönmediği sürece sıkıntı yok dedi zaten tüp bebek olduğu için Protestan fitil ve iğnesini kullanıyorum tedbiri çoktandır aldık keseyi görmeye gittiğimizde hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi doktor ama alttan muane etti eve gelince de kahverengi akıntım başladı bugün 4.günü ilk güne nazaran azaldı merak ediyorum aranızda yaşayan var mı ?