Arkadaşlar anlamadığım için soruyorum 26-27. Haftadan sonra doktorum bebeğin baş aşşağı pozisyona gelmiş dedi 32. Haftadayız hala baş aşşağı pozisyonda orda bi sıkıntı yok ama anlamadığım bu çocuk sürekli hareket halinde ben bazen başını göbeğimde solumda sağımda falan hissediyorum o başı olmuyor mu o zaman ? Bu çocuk hiç dönmüyor mu hep baş aşşağıda mı kalıyor anlamadım 😂