Melekabdullah Dogumun nezmn olucagini bilmemek zor birsey heleki riskli gebelikte evet bende bugun 99u gordum ama nezmna ikizlerimi kucagima alicagimi Rabbim bilir son kaçtayiz hic bilmiyorum 😓
gata Melekabdullah benim de son 113 riskli gebelik ikizler. İnsanın her an ya erken doğurursam korkusuyla yalaması cidden zor aynı şeyleri yaşıyoruz malesef
gata Melekabdullah çantanızı hazırladınız mı acaba her şeyi aldınız mı aramızda 14 gün var ben de Allah nasip ederse şubatın sonuna doğru hazır etmeyi düşünüyorum
Elifttk Melekabdullah son 87 uygulamaya göre Tabıkıde cıft yumurta ne zaman olur bılmıyorum kuvezde kalmak zorunda olacak düşünmekten gecelerı uyuyamıyorum ılk hamılelıgımı tansıyondan erken doğum yaptım kuvez yolu bkledım
Gulays Melekabdullah sağ salim gelsinlerde hiç sorunsuz sağlıkla ins ne zaman isterlerse gelsinler bebeğim hiç üzme kendini dün bir astım atağı geçirdim ve öyle korktum ki birşey olacak diye umarım sağlıkla gelirler
Melekabdullah gata riskli oldugum icin hic birsey almadim heran ne olur diye bide kizlarimdan kalanlar vs var ani bisrsyde kiyaft besik vs var ikiz arabasi almam lazim ama onu dogumdan sonra eksiklerileri doguma yakin hallederim oda vaktine dogru gidrlerse
Melekabdullah gata heran hersye hazirlikli olmak gerek cok fazlaya gitmeyin tavsiyem bide erken dogsalar kuvez vakitleri olucak kuvezde kiyafet vs giymiyorlar o aradada alinabilr ihtiyaclar durumlarina gore oyle dusunuyorum
gata Melekabdullah çok haklısınız ama ilk gebelik olmasının heyecanı da var 🥲 tüp bebek bİzimki ilk aylarım çok iyiydi 4.aya kadar bi sıkıntım olmadı o süreçte ocaktan önce zamlanmadan alalım diye park beşik ve oto koltuğu aldık inşallah hayırla kullanmak nasip olur 🫠işte bime gelen ürünlerden filan aldık almayım diyorum da yine de işte
gata Melekabdullah inşallah bi şey olmayacaktır hep olumlu düşünelim 🙏 yatarak mı geçiriyorsunuz bu süreci
Melekabdullah gata Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin ♥️sizin tup bebek oldugu icinmi riskli dikis vs atilmadimi
Melekabdullah gata aynen cogunluk yatiyorum Kayinvalidem geldi butun islerle o ilgileniyor Allah razi olsun ben serklajliyim 20 haftamda dikis atildi
gata Melekabdullah anladım benşm de kayınvalidem bakıyor hiç kalkmıyorum nerdeyse. Tüp bebek olduğu için mi ikiz olduğu için mi bilmiyorum canım bebişler birbirini ittirip kanala yaklaşıyor ara ara. İnşallah hepimiz saglıcakla kucağımıza alırız
Melekabdullah Gulays amin dun kiz kardesimin nisani vardi ona bile gitmeme izin vermedi doktor herhangi bi hastalikta erken dogrrsun diye insaAllah hasta olmadan atlatriz