Hayırlı günler kızlar. Suni sancı ile doğum yapmak üzere yatışım yapıldı. Akşam 7-8 gibi sancı başlandı. Sonra suyum patlatıldı. Şöyle bir sorum olacak. Ablam ve eşim başımdaydı ben ablamı dışarı yolladım hava al biraz diye o arada sancım biraz vardı. Fakat sonrasını hatırlamıyorum. Gözümü açtım dayanılmaz bir haldeydim ablam gelmişti eşim ve ikisi vardı sonra 2 yakınımı daha aldılar içeri destek olsunlar diye filan. Ama anlamadığım şey ablamı yolladıktan sonrasını hatırlamıyor olmam. Sanki gözümü kapatıp açtım şiddetli bir sancıyla uyandım gibi nasıl anlatsam bilemiyorum başka. Eşime sordum biz tek kalınca ne konuştuk noldu belki hatırlarım diye, o da hatırlamadığını ve artık düşünmemem gerektiğini söyledi. Nerdeyse 1 buçuk ay olacak çünkü. Zaten sonra sezaryene alındım doktor ameliyattan çıktığında “sancının bu kadar hızlı şiddetleneceğini düşünmemiştim” demiş. Böyle bir hafıza kaybı mı desem ne desem bu durumu yaşayan oldu mu? Psikoloğum beyin kendini korumak için böyle bi reaksiyon vermiş olabilir demiş ama ben atlatamıyorum bunu tam.