Kızlar merhaba 4 haftalık hamileyim. Kan testi vermiştim. Şimdi yarın 2. Kanı da vericem cuma da doktor randevum var. Önceki gebeliğimde folik asit olarak foliday kullanmıştım. Şimdi elimde yine var. Kullanmaya başlasam mı doktora gitmeyi mi beklesem cuma gününü acaba