nnurergun_1103 evet evet hemen öyle yaptın yan binam sağlık ocağı valla kar yağarken koştum gittim 9 a 6 cikti çok şükür zaten takip kartım var takip artırmıştır bende seker olduğu için doktorum tansiyonu sürekli kontrol et demişti hem evde hemde sağlık ocağında olcturuyorum her gün hemşire arada o kadar yükselir çok yükselmenin genel olarak dusuk tansiyona sahipsiniz dedi şimdi.olctum 10 a 6 cikti