sevgininpitircikleri https://resimlink.com/oq61rgxw8b Biz 13 haftalığız bugün cinsiyetimizide öğrendik hiç hissedememiştim kız yada erkek sadece sağlıklı olmasnı düşünmekten başka. Bir kızım var bu arada. Allah isteyen herkese nasip etsin . Sağlıkla gelsin yavrular
e_blue_sky_a sevgininpitircikleri bu haftalarda bizim de erkek gözüktü ama 16da kız idi. Kordon gozukmus erken haftada. Bence 16ya kadar bekleyin doktor net mi erkek dedi
Sermec27 sevgininpitircikleri AA ben göremedim bir şey yapısı kız gibi geldi bana narin geldi 🥰 neyse sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🥰
sevgininpitircikleri e_blue_sky_a perinatoloji doktoru kızımıda 11. Haftada kemik yapısıyla kız demişti. Kordonu ayrı pipiyi ayrı görüp net emin olup söyledi. Kemik yapısına bakarak ilk erkek gibi dedi sonra net görüncede netleştirdi🥰