12Tazeanne Her anlamda hizmet, tecrübe vs iyi değildi bence. Doktorum güler yüzlü iletişim becerisi yüksek biriydi. Tek olumlu taraf buydu. Diğer hiçbir şeyi beğenmedim. Normal doğum yaptım orda.
Defnee 12Tazeanne doktorunuz kimdi acaba bende hayat hastanesinde doğum düşünüyordum ama tam olarak neden memmunnkalmadımoz ebe mi girdi dogumunuza