Baby-ES benim gittiğim hastanede anestezici yoktu doktor beni başka hastaneye yönlendirdi uzakta ben de siz yapamaz mısınız deyince uyuşturmadan dayanabilirsen yaparım dedi ben de o gazla normal doğum yaptım buna da dayanırım dedim ve muayeneye gittiğim devlet hastanesi acil odasında direk vakumlu kürtaj oldum.. evet acıdı ağrıdı ama ekip çok ilgilendi biri elimi tuttu biri konuştu özel hastanede yaptığım doğumda bile bu kadar ilgi yoktu o yüzden katlanılamayacak bir şey değil bence.. ama anestezili olursanız sanırım hiç bir şey hissetmezsiniz zaten.. ayrıca sonrasında da 1 günde toparlıyorsunuz benim ani bi kayıp olduğu için moralim bozuktu.. çok geçmiş olsun