lilyum_ Kızlar uygulamaya göre 6+1 gebeyim. Bugün devamlı kalp çarpıntısı yaşıyorum. Bi de sürekli nefes nefese kalıyorum. Bu aylarda düşük riski oldugu için cok fazla is yapmıyorum ama bi üstümü değiştirsem bile nefes nefese kalıyorum. Bu normal mi?
Hilal2901 lilyum_ normal aynısı oldu 2. Aydan sonra düzeldi. Kalkıp otursam bile nefes nefese kalıyordum😂
miavega lilyum_ aynılarını yaşadım canım sabırlı ol 12.haftaya yaklaştıkça azalıyor. Senin gibi enn yüksek halini 6-7.haftalarda yaşadım. Ayağa kalksam nefes nefese kalırdım kalbim yerinden çıkardı. Ama zamanla azalıp geçiyor.
lilyum_ beybim0 ben çok fazla bulantı yasamıyorum cok şükür öyle kusmalarım da olmadı. Gercek mi efsane mi bilmiyorum ama kız bebek anneleri cok bulantı yaşarmış erkek bebek anneleri az yaşarmış.🌸