emirtimr1 hmmm inşallah normaldir bilmiyorum yA hiç kendimi hamile gibi hissetmiyorum ilk başlarda göğüslerim şişmişti kasık ağrısı yaşıyordum zaten bu belirtilerle tahmin edip kan vermiştim ama şuan tek belirtim mide bulantısı hepsi gitti belirtilerden bide böyle akıntı filan olmayınca kafam karıştı ve hiç ne tatlı ne acı ekşi hiç bişey yiyemiyorum canım hiç bişey istemiyor herşeyden tiksiniyorum 😏 çevremde gebe olanlar ya turşu diye deli oluyor yA tatlı diye ben ise hiç bişey 🙄🙄