Yüzyıl Hastanesi’nde ilk dogumumu yaptım hiç memnun kalmadım,sezeryanim çok zor geçti,çok bastrmşlar o yüzden bende hastane arayisindayim,Medar hastensinde sezeryan olan varmı nasıl acaba.Ergun beyde detaylı ultrason oldum doğumu da Medar da yapsam diye düşünüyorum,Akın beyden de çok olumlu yorumlar duydum onda sezeryan olan varmı acaba